Jak probíhá servis

V případě, že máte problém se svým počítačem, můžete nás kontaktovat telefonicky, nebo prostřednictvím objednávkového formuláře. Dohodneme se na termínu a způsobu dopravy. Všechny opravy se snažíme řešit do druhého pracovního dne, vyjma případů, kdy je třeba objednat náhradní díly. Dopravu je možné zajistit osobním předáním, kurýrem, nebo prostřednictvím DPD.

Po přijetí zařízení na servis, provedeme diagnostiku zařízení a navrhneme řešení problému. Klient je informován o odhadované ceně opravy a po schválení ceny je zahájená oprava.

Opravené zařízení je vybranou dopravou doručeno klientovi.

Pravidla pro servis:

Pokud není výslovně uvedeno jinak, servis neručí za data klientů

Notebooky a počítače starší deseti let opravujeme pouze na výslovné přání klientů

Servis tiskáren probíhá pouze s originálními tonery nebo cartridgemi

Servis je možné objednat zde: