Jak probíhá servis

V případě, že máte problém se svým počítačem, můžete nás kontaktovat telefonicky, nebo prostřednictvím objednávkového formuláře. Dohodneme se na termínu a způsobu dopravy. Všechny opravy se snažíme řešit do druhého pracovního dne, vyjma případů, kdy je třeba objednat náhradní díly. Dopravu je možné zajistit osobním předáním, kurýrem, nebo prostřednictvím DPD.

Jak dlouho trvá oprava?

Doba trvání opravy je obvykle do 24 hodin a to v případě, že nejsou třeba náhradní díly. Pokud jsou třeba náhradní díly, je doba opravy závislá na velikosti rozpočtu opravy. Díly, které jsou skladem, jsou cca o 30 – 50% dražší, než díly objednané z Číny. Doba dodání dílů z Číny pohybuje kolem jednoho až dvou měsíců.

Opravené zařízení je vybranou dopravou doručeno klientovi.

Pravidla pro servis:

Pokud není výslovně uvedeno jinak, servis neručí za data klientů.

Notebooky a počítače starší deseti let opravujeme pouze na výslovné přání klientů.

Servis tiskáren probíhá pouze s originálními tonery nebo cartridgemi.

Servis je možné objednat zde: